twodirections

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare:

- I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt.

____________________________________________________________

Det kändes så bra att vara här just nu. Jag lutade huvudet mot Nialls bröstkorg och hörde hans hjärt slag och kände hur hans bröstkorg höjdes och sänktes i takten till hans andetag. Hans andetag kittlades lite i hårbottnen. Jag log lite för mig själv. Jag skulle klara det här, men inte idag. Jag slog upp ögonen och vände ansiktet mot Nialls och pressade mjukt mina läppar mot hans. Han suckade lite och drog mig närmare sig.

- Hey love birds it's time for some food. hörde jag Harry. Jag log mot Nialls läppar och ställde mig upp och drog upp honom från golvet. Han log lite innan vi gick in i köket. På bordet stod en kastrull pasta och något som såg ut som köttfärssås. Jag hade verkligen ingen matlust även fast jag var på ganska bra humör. Jag åt lite och lutade mig sedan tillbaka i stolen och gäspade lite. Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen. 

______________________________________________________________________________

orkar inte just nu.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards