twodirections

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 16

Av Ebba & Johanna - 22 april 2012 16:27

Tidigare:

- Oh no you won't beat this one. sa Liam och gjorde bomben och jag skulle nog inte kunna slå den hela jag dränktes i vatten och jag såg nog ganska förvånad ut för Niall skrattade åt mig och jag räckte på skoj ut tungan åt honom och gick upp och hämtade min simring och hoppade i igen.

_____________________________________________________________

Jag flöt omkring en stund sen gick jag och satte mig i en stol och kollade på de. Niall tittade upp och log lite. 

- Izza do what you always does when we're on the beach. sa jag och blinkade till Izza hon fattade vinken och ställde sig framför Louis som bara stod och glodde sen doppade hon huvudet i vattnet skakade på håret lite i vattnet och sen kastade hon upp huvudet så en stor vattenvåg kom rätt i facet på Louis. Jag kunde inte rå för det jag skrattade så jag fick ont i magen. Louis stod fortfarande bara och glodde och alla skrattade åt honom. 

- What's so funny? frågade Zayn men han hann bara se Louis i poolen innan han brast ut i as garv.

- You gonna pay hard for that. sa Louis på skoj. Hans flin avslöjade honom ganska mycket. Jag skakade bara på huvudet och svepte in mig i handduken. Niall satte sig bredvid. Hans mage kurrade och jag skrattade lite. Liam kollade fundersamt på mig.

- Niall is hungry. sa jag och petade i Nialls mage Liam skrattade och hävde sig upp på kanten. De andra kom efter och vi gick in på deras hotell rum och bytte om. Jag tog på ett linne och ett par adidas mjukisbyxor. Vi väntade på killarna.

- Who's the one who takes long time to get ready now huh? sa jag och flinade mot Louis han skakade på huvudet. Vi gick ner i restaurangen och åt. Det var kallt där nere och jag rös till.

- You're cold. sa Niall och gav mig sin hoodie jag log lite. Tröjan luktade gott och var mjuk och varm innuti. 

- What time is it? frågade Emma och drog fingrarna genom sitt korta hår hon var fin. Båda mina kompisar var fina men Emma hade fina käklinjer och hon hade sidecut på högra sidan. Hon såg ganska tuff ut men hon var den snällaste personen på jorden hon och Izza mina alldra bästa kompisar.

- 3 pm. svarade Zayn och log gulligt. Jag åt upp det sista på min tallrik lutade mig bakåt i stolen och drog upp benen under mig Niall la en arm runt mina axlar och kramade till lite. Jag tittade på honom log lite och lutade huvudet mot hans arm. De andra åt upp och vi gick till deras rum igen där satte vi oss i soffan och fåtöljerna som fanns där jag satte mig i Nialls knä och han la armarna om mig jag lutade mig bakåt och han pussade mig på pannan. Jag log och slöt ögonen. 

Jag öppnade ögonen. Det var släckt i rummet. Jag letade efter en klocka. 03.24 oj hade jag somnat. Jag vände på mig och såg hur Niall låg och sov bredvid mig. Han var min. Jag pussade honom lätt på näsan det var inte meningen att han skulle vakna men han gjorde det.

- You fell a sleep before and your friends went home. sa han med hes röst sån som man kan få när man har sovit. Jag nickade och kysste honom på munnen. Han drog mig närmare och pussade mig på halsen när han andades kittlades det mot halsen men det var underbart. Jag slöt ögonen och lät sömnen ta över igen. Jag vaknade och chokades av det kraftiga ljuset från fönster Niall låg bredvid mig.

- Hi beautiful finally a wake. sa han och kysste mig ömt. Jag log mot hans läppar. Jag tittade in i hans ögon. De var de vackraste ögonen jag någonsin sett så klarblåa och de fick alla stjärnor att se ut som att de inte lös. Han smekte min kind.  Min mage kurrade och jag kollade på klockan kvart i tolv inte så konstigt kanske. Jag satte mig upp och sträckte på mig. Jag satte på mig byxorna jag hade haft igår och bytte linnet mot en t-shirt. 

- Can I use this one today? frågade jag och höll upp Nialls hoodie han nickade och log lite. Han reste sig upp han hade bara ett par badshorts på sig och jag kunde inte motstå att titta på honom. I ljuset från fönstret var han så vacker. Han log mot mig och drog upp mig från sängen och drog med mig ut i köket för att göra frukost. Jag tog ett glas juice och en macka även fast jag var hungrig orkade jag aldrig mer till frukost. Louis släntrade in i köket och gäspade stort.

- Morning boo bear. flinade Niall. Louis böjde sig ner och gav Niall en puss på pannan. Niall skrattade. och tog min hand som låg på bordet jag log mot honom. Louis slog sig ner vid bordet och svepte ett glas juice innan han hällde upp ett nytt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards