twodirections

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 13

Av Ebba & Johanna - 18 april 2012 15:17

 Tidigare:

-I want to see this one. sa hon och höll upp Liar Liar. Det var  hennes favorit film vi hade sett den ofta och den var lika rolig varenda gång. Louis försökte se fundersam ut men man såg att han bara spelade.

- Of course. sa han sen och log och satte i filmen medans Izza satte sig i soffan igen och när Louis satte sig så blev det hyffsat trångt men jag hade hamnat mellan Niall och Liam så jag var nöjd. Två förvuxna nallebjörnar tänkte jag och lutade huvudet mot Nialls axel och log lite. Han la armen om mig och det gick en rysning genom kroppen.

:______________________________________________________-

Han startade filmen och vi började kolla. Eftersom alla var trötta och flamsiga skrattade vi mer än nödvändigt efter ett tag nickade Liam till lite det såg ganska roligt ut men efter att Louis hade börjat skratta så han började gråta var det svårt att inte vakna för Liam. När filmen var slut sov i stort sätt alla killarna. Jag reste mig sakta upp och sträckte på benen. 

- Jag ska ut och ta lite luft bara. sa jag till Emma och Izza, jag gick ut ur rummet och ut på en balkong som fans i köket. Jag stängde dörren lite efter mig och lutade mig över räcket och tittade. Det var inga utanför hotellet och jag undrade hur mycket klockan var igentligen jag tog upp mobilen och kollade 00.37 kanske inte så konstigt att ingen var här jag kollade min twitter inget särskilt hade hänt. Jag stoppade ner telefonen och blundade och drog in den kalla natt luften. Det var härligt, kallt men inte för kallt.

~Nialls perspektiv~

Jag vaknade till och såg att Jonna inte var kvar Harrys ord dök upp i huvudet "talk to her tonight" jag ställde mig upp och sträckte lite på mig. 

- Where's Jonna? frågade jag Emma och Izza. 

- She's outside taking some air. sa Izza vänligt och jag log tillbaka. Jag gick ut i köket och såg att hon stod på balkongen och tittade ut över staden. Jag gick ut och hörde att hon stod och nynnade lite för sig själv. Jag ställde mig bredvid henne och la min hand på hennes. Hon tittade upp och log snett.

- It's beautiful. sa jag och tittade ut över staden.

- Yeah. sa hon och jag hörde leendet i hennes röst.

- Ehm... There's somthing I got to tell you. sa jag nervöst. Hon tittade in i mina ögon och log.

- Tell me. sa hon och log jag kände mig lite säkrare.

- I know we only known each other for a few days and so... men jag han inte säga mer innan hon kysste mig mjukt och kramade mig. 

- But I think I'm in love with you. viskade hon jag log snett och kysste henne igen.

- Can we go inside it's a bit cold out here. sa jag och log hon nickade och vi gick in de andra hade vaknat och satt och pratade nu. När vi kom in hand i hand blinkade Harry mot mig och jag log.

__________________________________________________________________________ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards