twodirections

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 10

Av Ebba & Johanna - 15 april 2012 15:26

Tidigare:

- Yeah right. sa Liam och flinade lite. Jag skrattade åt de.

- Do you only think 'bout food? frågade jag Niall.

- No I just thought 'bout you. sa han och flinade lite när jag rodnade.

- Naaaaw. sa Emma. Jag lipade åt henne och petade lite på mina nagelband.

- So who wants a cheeseburger!? ropade Louis och alla räckte upp händerna. Niall kunde nästan inte sitta still i soffan. Efter ett tag satt vi runt soffbordet på golvet och pratade och skrattade samtidigt som vi åt.

______________________________________________________________

- So for how long are you in Sweden? frågade Emma. Alla killarna tittade på Liam.

- 'Bout three week. sa han och de andra nickade lite.

- Nice. mumlade Izza. Jag flinade lite mot henne och hon log. 

- And now? frågade Niall och torkade händerna på servetten. Louis garvade.

- What do you think about a little dip in the pool? frågade Harry och log.

- Sure. sa jag och alla andra nickade Zayn såg firnurlig ut de hade förmodligen en varm bubbel pool eller något också. Vi gick och bytte om.

- Guud de är såå söta. sa Izza.

- Speciellt Zayn huh? sa jag retsamt. Hon rodnade lite och slog mig lätt på armen. Vi tog våra handukar och gick ut till killarna som stod och väntade på oss.

- Girls always take so long time to get redy. viskade Louis till Harry som skrattade men Louis var inte så bra på att viska.

- You gonna pay for that. sa jag och skrattade Emma och Izza skrattade också.

- Oups. sa Zayn och flinade mot Louis. Louis ryckte på axlarna och öppnade dörren. Vi gick ner på källarvåningen, det första jag såg var en stor pool jag tittade runt och såg en bubbel pool och skrattade jag visste det. Jag kastade handduken i en stol.

- Sisten i är en rutten fis. skrattade jag och sprang och hoppade i poolen efter mig kom Emma och Izza. Louis hade förstått att det var någon sorts tävling kom strax där efter sen Harry sen Niall och sist Liam.

- Liam you lost. skrattade Louis men blev dränkt av en svall våg som skapades när Harry hoppade i igen. Sen uppstod det ett vattenkrig som slutade med att alla låg utmattade i varsin stol. Zayn låg redan i en stol och var förmodligen varm och torr, låt oss ändra på det tänkte jag och ställde mig över honom och kramade ur vattnet ur håret. Han hoppade till och skrek som en tjej jag flinade och hoppade i poolen. De andra skrattde åt honom och hoppade i poolen.

- Why haven't they toys in the pool? frågade Louis ledsamt vi ryckte på axlarna. Han fick en idé och sprang upp ur poolen och försvann iväg ett litet tag sen kom han tillbaka med åtta uppblåsbara simringar. Han kastade en på Zayns mage och sen satte vi oss på kanten och blåste upp de. Zayn kollade undrande på sin simring.

- Zayn just blow it up. suckade Harry. Jag satte i proppen och hoppade i och la mig på ringen. Snart flöt åtta personer runt på vatten ytan. Jag menar tre helt vanliga tjejer umgicks med ett av europas största pojkband. Niall kom upp på min högra sida och tog min hand i vattnet och log. Jag log tillbaka sen drog jag oss bort till Louis.

- Louis are you awake? frågade jag och log mot Niall.

- Yeah. sa Louis och öppnade ögonen.

- Great. sa jag och drog i hans arm så att han trillade av ringen och ner i vattnet. Niall garvade och vi gjorde high five. 

- Just my revange. sa jag och skrattade åt Louis förvånade ansikts utryck. Han skrattade och skakade på huvudet och hävde sig upp i ringen igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards