twodirections

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 9

Av Ebba & Johanna - 15 april 2012 12:59

Tidigare:

- Okay now it's enough stop please! tjöt jag av skratt.

- Oh no. sa Harry.

- Okay Harry please my fingers hurt. sa Louis uppgivet. Jag log triumferande men det försvann när både Harry och Louis låg på mig och skrattade.

- Guys please get of I can't breath. sa jag och försökte putta bort de. De skrattade åt mig och satte sig på golvet.

___________________________________________________________

- So what are you doing tomorrow? frågade Niall.

- Well nothing I think. sa jag.

- You got any cute Swedish friends? frågade Harry.

- Yes I do. skrattade jag.

- Well then I think you take them with you and we have a sleepover party here. sa Louis glatt.

- Yeah sure if you want to it's okay with me. sa jag och log. Vi pratade om lite allt möjligt. Innan jag skulle hem så fick jag deras nummer och sen tog jag bussen hem.

- Hej gumman hur har du haft det? frågade mamma när jag kom innanför dörren.

- Jätte bra. sa jag och log åt min egen spegel bild. Jag gick upp på mitt rum och tog fram min mobil och skickade sms till Emma och Izza. " Kom till mig imorn klockan tio och ta med er saker för att sova över har great news vi ska till killarna på pyjamas pary ;) " skickade jag och log för mig själv. "Äru serriös?" frågade Emma "Japp helt" skrev jag " Jag kmr ;)" kom det ifrån Izza och jag log.

~klockan 10.15 nästa dag~

"On the bus now :)" skrev jag till Niall. "Good cya soon x" skrev han och jag log och stoppade ner mobilen. Vi kom till hotellet lite innan klockan elva så vi satte oss utanför och väntade. 

- Jonna. viskade en röst jag kände igen. Jag vände mig om och såg harry i skuggan av hotellet.

- Kom. sa jag till Emma och Izza och drog in de till Harry. 

- Hey girls. sa Harry och kramade de. 

- I'm Emma. sa Emma försiktigt när Harry kramat mig.

- And that means that you're Izza. sa Harry och log och drog oss bakom hotellet till en vakt. Han pratade meed vakten och vi fick gå in.

- Hur kan han veta vilka vi är? frågade Izza.

- Jag berättade om er igår. sa jag och ryckte på axlarna. Vi gick in i hissen och åkte upp jag vet inte varför de bodde ju ändå bara på andra våningen. Vi gick in på rummet och dumpade våra väskor. Louis Liam Niall och Zayn var snart ute i hallen och frågade Emma och Izza massa saker de svarade på frågorna. Niall kom fram och kramade mig.

- Hi sweetie. viskade han och jag rodnade lite.

- Hi Irish boy. sa jag och log. Han log tillbaka. Vi gick in i tv rummet.

- Jonna I want revange. sa Harry och kastade en kontroll till mig jag skrattade.

- Sure. sa jag och skrattade mer. Han startade spelet och jag vann igen.

- Harry just realise you can't win. sa jag och skrattade. Han suckade och log. 

- Wait we didn't get our cheeseburgers yesterday. sa Niall och flinade. Emma och Izza hade inte sagt så mycket men nu satt de och pratade lite med Zayn och Louis. Liam satt djupt försjunken i sin telefon men alla tittade upp när Niall nämnde cheeseburgarna.

- Yeah right. sa Liam och flinade lite. Jag skrattade åt de.

- Do you only think 'bout food? frågade jag Niall.

- No I just thought 'bout you. sa han och flinade lite när jag rodnade.

- Naaaaw. sa Emma. Jag lipade åt henne och petade lite på mina nagelband.

- So who wants a cheeseburger!? ropade Louis och alla räckte upp händerna. Niall kunde nästan inte sitta still i soffan. Efter ett tag satt vi runt soffbordet på golvet och pratade och skrattade samtidigt som vi åt.

____________________________________________________________________________________________


En ganska lång del hoppas ni gillar den! :) kram johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards