twodirections

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 12

Av Ebba & Johanna - 18 april 2012 07:07

Tidigare:

- You got a good voice. sa Liam och log.

- Thanks. sa hon.

- What's the name of the song? frågade Zayn.

- The reason. sa Hon glatt. Louis log och reste sig och satte på Rebecca Fergusons nothing's real but love. Vi lyssnade på musik och pratade ett bra tag.

____________________________________________________________________________________

~Jonnas perspektiv~

Alla var nog ganska dåsiga nu och det skulle nog inte ha varit svårt att sova förutom att vi skrattade stup i kvarten även fast det inte var något kul.

- Movie time! tjöt Louis och sprang ut ur rummet. Efter ett tag kom han tillbaka med massa filmer. Han la alla på bordet. Han tittade på filmerna. Sen tog han upp några.

- Harry I didn't put any love stories in here. sa han och log mot Harry.

- Me neither. sa han och försökte se oskyldig ut men det gick inte hans pokerface var inte så bra. Izza ställde sig upp och kollade på filmerna hennes min och Emmas smak var komedier så Izza plockade upp några filmer och tittade gillande på omslagen. 

- I want to see this one. sa hon och höll upp Liar Liar. Det var  hennes favorit film vi hade sett den ofta och den var lika rolig varenda gång. Louis försökte se fundersam ut men man såg att han bara spelade.

- Of course. sa han sen och log och satte i filmen medans Izza satte sig i soffan igen och när Louis satte sig så blev det hyffsat trångt men jag hade hamnat mellan Niall och Liam så jag var nöjd. Två förvuxna nallebjörnar tänkte jag och lutade huvudet mot Nialls axel och log lite. Han la armen om mig och det gick en rysning genom kroppen.

_____________________________________________________

Förlåt jätte kort jag vet men jag ska till skolan nu och det kommer ett sen. kraam johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards