twodirections

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare:

Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen. 

_____________________________________________________________________________

Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ryckte lite lätt på axlarna. 

- Movie time, sa Harry och samlade ihop disken innan vi begav oss ut i TV rummet. Jag satte mig i soffan och lutade mig mot Niall. Han pussade mig på huvudet och jag log lite. Han lekte lite med mitt hår och jag slöt ögonen. Jag vaknade av att någon pussade mig på kinden. Jag öppnade ögonen och kollade in i de där speciella blåa vackra ögonen. Jag log och satte mig. Huvudet dunkade förskräckligt och jag satte fingrarna vid tinningarna och stönade lite.

- Hun what's the matter? frågade Niall oroligt.

- I got so much headache, sa jag och Niall strök mig över håret. Jag tittade mig omkring i rummet. Det var i TV rummet och jag måste ha sovit ganska länge för genom de tunna gardinerna sipprade det in grått morgonljus.

- What time is it? frågade jag och gäspade diskret. 

- I don't know, sa Niall och ryckte på axlarna.

- You don't know and I don't know, sa jag lite tyst och lutade mig tillbaka i Nialls bröstkorg. Den rörde sig upp och ner i jämn takt med hans andetag och jag suckade lite.

_____________________________________________________-

åhh så fantasi fattig just nu ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards