twodirections

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 15

Av Ebba & Johanna - 21 april 2012 11:55

Tidigare: 

Jag räckte mobilen till Louis igen och log mot honom. Jag hörde gäspningar sen kom resten upp nu satt vi alla som en liten familj runt bordet. Liam Niall jag Louis Harry Emma Zayn och Izza jag tittade runt och log mina två allra bästa vänner och min underbara pojkvän och mina fyra underbara killkompisar som var som mina storebrorsor. Jag log stort och åt upp resten av pankakan.

_______________________________________________________________________

- Ehh there's something we have to tell you. sa Louis och såg lite bekymrad ut. Jag Emma och Izza nickade lite.

- Next week we're going to start work here so you can only meet us on the afternoons okay? sa han och jag log.

- I thought it was something worse. sa Emma lättat och vi skrattade lite.

- So today we thought that we van hangout in the city maby? sa Harry.

- Yes sure. sa jag och log. De åt upp och bytte om jag hade ju redan bytt om. Niall var först ut han kramade.

- Forgot to tell you that you look so beautiful today. viskade han och pussade mig lätt på kinden. Jag rodnade.

- Thanks you too. sa jag. Han log och sen gick vi ner i lobbyn. De andra kom också ner. Killarna såg så roliga ut de hade stora solglasögon kepsar och stora kläder. Jag flinade lite mot de när de kom Harry bara skrattade åt mig. Sen gick vi ut bakvägen och gick till centrum. Vi tittade lite i affärer och skrattade pratade och hade bara roligt. Vi gick in på subway och köpte med oss till hotellet. När vi kom till hotellet åt vi på  deras rum sen blev det bad dags. Zayn relaxade i bubbel poolen och vi andra lekte som små barn i den andra poolen. När jag sen skulle ställa mig på händer på botten var ju såklart Louis där och skulle kittla mig under fötterna men jag fick min revange...

- Oh goood Louis! skrek jag.

- Haha you can call me Lou. flinade han. Jag hävde mig upp på kanten och gjorde bomben ungefär 30 cm ifrån honom så han dränktes av en stor svallvåg. När jag kom upp skrattade alla åt honom och jag kunde förstå varför han såg ut som en blöt hund där han stod. Jag skrattade lite och han log mot mig.

- That was a good one. sa Harry och flinade. Jag log.

- Master of the kanonball. sa jag lite på skoj. 

- Oh no you won't beat this one. sa Liam och gjorde bomben och jag skulle nog inte kunna slå den hela jag dränktes i vatten och jag såg nog ganska förvånad ut för Niall skrattade åt mig och jag räckte på skoj ut tungan åt honom och gick upp och hämtade min simring och hoppade i igen.

_____________________________________________________________

Kort igen jag vet... kram Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards