twodirections

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 17

Av Ebba & Johanna - 23 april 2012 15:13

Tidigare:

- Morning boo bear. flinade Niall. Louis böjde sig ner och gav Niall en puss på pannan. Niall skrattade. och tog min hand som låg på bordet jag log mot honom. Louis slog sig ner vid bordet och svepte ett glas juice innan han hällde upp ett nytt.

________________________________________________________________--

Efter frukosten tittade vi lite på tv.

- Maby I might go home now I mean I haven't been home for a while now. sa jag Niall log.

- Yeah before your parents get worried. sa han. Jag log och kramade honom. Jag reste mig upp och gick ut i hallen och började sätta på mig skorna.

- I gonna miss you. sa Niall och skrattade lite generat. 

- But it's two weeks left Niall. sa jag förvånat.

- No I mean I gonna miss you when you're going home. Jag log och kramade honom han var för söt.

- I gonna miss you too but I'll text you when I get home. viskade jag. Han lutade sig lite bakåt och kollade in i mina ögon. Jag vände ner huvudet och rodnade. Han tog ett finget under min haka och lyfte upp mitt huvude och kysste mig ömt. Jag log mot hans läppar. Han släppte mig och tittade in i mina ögon.

- Bye beautiful! sa han och log snett.

- Bye Nialler. sa jag och gick ut från hotell rummet. Jag vinkade till honom och stängde dörren. Jag suckade och gick ner och ut på bakgården. Vakten nickde lite när jag gick förbi jag log lite svagt innan jag gick mot busshållplatsen. Jag hade tur bussen gick snart annars hade jag fått vänta minst en halvtimme på nästa buss. När jag tänkte efter var det ganska komiskt jag en helt vanlig tjej från förorten till stockholm var ihop med en medlem i ett av europas största pojkband. Bussens bromsar gnislade förskräckligt när den stannade jag gick på sa hej till chauffören och betalade resan sen bar det av hem.

_____________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards