twodirections

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ebba & Johanna - 5 april 2012 16:34

Tidigare:

Jag vaknade med ett lyckorus i kroppen. Jag gick in på twitter "Boys don't worry I'll come to the consert ;)" skrev jag.

"oh lucky you" Skrev många.


~1 juli~

Jag plockade upp biljetterna och kollade på de. Jag gapade stort, I can't believe my eyes tänkte jag. Första parkett läste jag. Jag läste det om och om igen. Shit närmast scenen bästa föräldrarna man har då. Jag skyndade mig att messa Izza och Emma och efter en kvart var båda här och stod vindruffsiga i  mitt rum. 

- Sååå vad ska du ha på dig för kläder on tha biiig day? sa Emma och skrattade Izza nickade instämmande och jag skrattade åt de.

- Jamen du förstår ju att du måste göra gott intryck på Niall för att vinna hans hjärta. sa Izza och jag skrattade åt de.

- Och vad hade då ni tänkt att ha på er för att vinna Zayns och Harrys hjärtan? sa jag och flinade. De tittade lite nervöst på varandra innan de dök in i min garderob och började gräva runt bland alla kläder. Jag skakade på huvudet och stte mig i sängen och iaktog deras mumel coh gester med nöje. De plockade ut min gråa kofta  mina röda chinos och en vit skjorta. Jag skrattade åt de och skakade på huvudet när de la fram kläderna. 

- Ni är bara för konstiga men det är väl därför jag gillar er sa jag och tog kläderna och hängde de på stolen.

- Nästa man till rakning. sa jag skrattandes och tittade på de. Izza pekade snabt på Emma och jag drog i Emmas arm.

- Okej dags för zayns framtida flickvän. skrattade jag och drog med de hem till Emma. Där blev det ett par jeans en t-shirt med tryck och en college tröja så klart. Jag tittade på Izza.

- Come on Hazza. sa jag på skoj hon räckte ut tungan åt mig och jag började jaga henne hem. 

Följande dag gick fört men det var ju såklart lite svårt att sova nu när tha biig day som Emma typ alltid sa var imorgon jag menar träffa killarna var ju en högsta önskan. Till slut lyckades jag i alla fall somna.

~3 juli~

Jag vaknade... Nej jag vaknade lycklig! Tha biiig day today, right! Jag kollade mig i spegeln och log stort mot bilden. ibland var man bara så fånig. Jag gick ner och åt min frukost och skyndade mig in i duschen och duschade länge. Sen tårkade jag håret och stte på mig kläderna och sminkade mig lite. Sen messade Izza att vi skulle ses på stan snart så då tog jag bussen dit.

- Hallooo! sa jag och kramade om Emma och Izza. Vi gick runt lite och kollade i olika adffärer.

- Snäääääääälla kan inte vi äta nu? frågade Izza. Jag tittade på henne och drog in henne på burger king. Hon sken upp som en sol. Jag tittade på Emma och hon skrattade och ryckte på axlarna. Efter tre timmar börjae vi röra oss mot arenan.




Orkar inte skriva mer nu har redan skrivit i en bok typ kladdat lite så jag typ skriver av det men jag ändrar lite så att det ska bli bättre. hoppas ni gillar det i alla fall 

kraaam johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards