twodirections

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ebba & Johanna - 10 april 2012 11:17

Tidigare:

- Sure. sa jag 

- Well see you then. sa han.

- Yeah bye. sa jag och la på. Hjälp skulle jag träffa Niall imorgon? Oj då tänkte jag och log.


Jag satte klockan på nio och gick och la mig. I morgon skulle jag träffa en av mina största idoler ja jag säger då det.

~09.00~

Mobilen ringde och jag satte mig upp och gäspade stort. Jag stängde av alarmet på mobilen. Sen gick jag ner och gjorde min frukost macka och juice alltid samma. Jag åt upp och duschade länge och sen satte jag på mig mina röda chinos och en grå t-shirt med tryck. Jag torkade håret och satte upp det i en hög tofs jag kollade mig i spegeln och sminkade mig lite innan jag borstade tänderna. Sen gick jag till bussen. Jag skulle hinna med 10.15 bussen och kunde alltså hinna med att köpa en glass på hemköp innan. Woho! Jag betalade resan och gick och satte mig

~10.45~

Jag gick in på hemköp och köpte en is glass och satte mig på en bänk en liten stund fem i elva gick jag mot hotellet och jag var nervös som bara den. Jag tittade mig omkring här skulle jag ju inte komma in stället var ju smockat med fans. Jag gick runt och tittade efter en annan ingång. Nej ingen stans. Jag gick till fram sidan igen och kände mig dryg när jag tryckte mig fram till vakten och tittade in till receptionen han satt i en fåtölj och höll på med sin mobil. Han stoppade ner den i fickan och kollade ut genom fönstret. När han fick syn på mig log han och reste sig och gick fram till henne som satt i receptionen och sa något till henne. Hon reste sig och gick ut genom dörren och fram till mig. Utan att säga något tog hon tag i min arm och drog in mig på hotellet. Hjälp tänkte jag. 

- Hello Jonna. sa Niall och kramade mig.

- Hello Niall. sa jag tyst och kramade tillbaka. 

- Naaaaww. sa någon och jag tittade upp och fick se att Harry stod i tappan och log fåningt. Jag rodnade.

- Harry. suckade Niall och log mot Harry.

- Can I join the party? frågade Harry och sprang ner för trappan och fram till mig och kramade mig.

- So this is Jonna, right? sa han jag  nickade. Han log.

- Nice to meet you. sa han sen.

- Nice to meet you too. sa jag. Han log. Niall log mot Harry.

- Can't I get a hug from you too or are your hugs just for ladies? frågade Niall retsamt. Harry log och kastade sig om halsen på Niall. Jag kom på mig själv med att stå och le fånigt.

___________________________________________________________________________________________________


Woop woop hahah kraam johanna

Ovido - Quiz & Flashcards