twodirections

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Ebba & Johanna - 14 april 2012 18:00

Tidigare:

- Nice to meet you. sa han sen.

- Nice to meet you too. sa jag. Han log. Niall log mot Harry.

- Can't I get a hug from you too or are your hugs just for ladies? frågade Niall retsamt. Harry log och kastade sig om halsen på Niall. Jag kom på mig själv med att stå och le fånigt.

_______________________________________________________________________

- So what do you guys know 'bout each other?. frågade han.

- Well almost nothing. sa Niall och jag nickade.

- Then go in there. sa Harry och pekade på ett café. And sit down talk and get to know each other. fortsatte han och log. Niall log mot Harry och sen gick vi mot caféet.

- So what do you want I'll pay. sa Niall och log.

- A coke thank you. sa jag och log. Jag satte mig vid ett bord. Han kom tillbaka med en cola en fanta och en enorm macka. Jag skrattade tyst för mig själv men sa inget. Sen började vi prata lite vi satt ganska länge och pratade vi pratade om mig om honom och killarna om Sverige och London.

~Harrys perspektiv~

Vi satt och spelade ps3 och snackade.

- So where's Niall and Jonna? frågade Liam.

- Down in the café talking. svarade jag och konsentrerade mig på skärmen. Louis började as garva.

- What's so funny Lou? frågade Liam.

- Well who said they were talking. skrattade han.

- Lou they just met. suckade Liam men jag hörde leendet i hans röst. Dörren öppnades.

- Hi guys! sa Niall. Liam och Louis rusade mot dörren.

~Jonnas perspektiv~

Louis och Liam kom ut i hallen och kramade mig.

- So this is Jonna? sa Liam och log, jag nickade.

- Nice to meet you. sa Louis leende jag log tillbaka.

- Nice to meet you too. sa jag.

- You know it's not every day Niall takes home girls. sa Louis och blinkade. Jag kände rodnaden sprida sig.

- Lou. mumlade Niall och jag log. Vi gick in i ett rum och såg Harry och Zayn djupt försjunkna i ett bilspel. Jag skakade på huvudet och sjönk ner i soffan med Niall och Liam omkring mig. Zayn tittade snabbt upp och log sen konsentrerade han sig på skärmen igen. Sen pratade vi lite, jag kände mig inte nervös. Det hade gått lätt att prata med Niall och det gick lätt att prata med de andra också.

- Okay I also want to play. sa jag och stäckte på benen där jag satt.

- Okay let's see if you can beat me. sa Harry lurigt och Zayn räckte mig kontrollen. Harry satte på spelet och efter tredje kurvan blåste jag om honom och behöll ledningen hela loppet och vann. Harry muttrade något och fick sedan något lurt i blicken. Hade han redan räknat ut att jag var kittlig.

- Boo bear I need your help. sa Harry och log gulligt mot Louis.

- Oh no Harry you don't dare to. sa jag panikslaget, men försent Harry och Louis var nu fullt upptagna med att kittla mig till döds. Jag vred mig av skratt och höll mig för magen i ett lönlöst försök att få de att sluta.

- Okay now it's enough stop please! tjöt jag av skratt.

- Oh no. sa Harry.

- Okay Harry please my fingers hurt. sa Louis uppgivet. Jag log triumferande men det försvann när både Harry och Louis låg på mig och skrattade.

- Guys please get of I can't breath. sa jag och försökte putta bort de. De skrattade åt mig och satte sig på golvet.

______________________________________________________________

Nu fick jag äntligen upp en del hoppas ni gillade den! Glöm inte att kolla på kvällen är din i kväll klockan åtta då är one direction med =)

Kraam Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards