twodirections

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Ebba & Johanna - 7 april 2012 09:15

Tidigare: - Thanks. sa jag tyst och gick ut med Emma och Izza.


~24.10~

- Hallå ja? svarade pappa förvirrat.

- Ja hej kan du komma och hämta oss nu? frågade jag trött och skakade på huvudet.

- Ehh visst jag är där om tio. sa pappa stressat.

- Mmm okej. sa jag och la på. Jag var glad att jag hade tagit långbyxor och inte kortbyxor.

- Det där var grymt! sa Emma högt och log stort. Jag nickade och tittade in. De satt fortfarande och signerade. De skulle nog vara trötta imorgon tänkte jag och gäspade lite. Jag stod en stund i mina egna tankar och det var inte så kul eftersom tankarna blandade sig med allt. Helt plötsligt kom de klarblå ögonen upp och jag log det var något speciellt med hans ögon det gick inte att förklara.

- Vad står du och tänker på då? frågade Emma retsamt jag ryckte på axlarna.

- På kvällen bara. Fråga vad Izza tänker på. sa jag och pekade på Izza hon satt och log stort och så helt knäpp ut. Emma började garva så att hon fick tårar i ögonen. "tuuuuut" Det var pappas tuta. 

- Kom nu drömtjejen. sa jag retsamt och petade på Izza.

- V...va? sa Izza förvånat.

- Bilen är här. sajag och flinade. Hon räckte ut tungan åt mig och skrattade.


- Har ni haft det kul? frågade pappa. Vi nickade.

- Ni sover över va? frågade han sen.

- Visst. sa Izza och tittade på Emma som nickade. 

- Great. sa pappa och svängde in på mc donalds och beställde tre happy meals, han kände oss väl min pappa.  När vi kom hem åt vi upp och gick och la oss.

~01.30~

Jag låg i soffan och hade nästan somnat. Det här hade varit en av de bästa dagarna i mitt liv. Om jag inte känner mig själv helt fel kommer jag sova gott och riktigt länge.


Kraaaaaaaaaam Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards