twodirections

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 1

Av Ebba & Johanna - 4 april 2012 08:37

Jag är enhelt vanlig tjej som älskar min familj mer än något annat i hela världen. Mina föräldrar är bara bäst! De är som mina vänner och förstår ofta vad jag menar och kan sätta sig in i min situation. Den andra saken jag älskar mest här i världen är One Direction, om någon frågar vem av de jag gillar blir svaret så klart Niall James Horan! Jag har fullt med affischer och bilder på mina väggar. Jag är 14 år och ska snart fylla 15. Jag kan inte annat än att säga att jag är den lyckligaste av alla tonåringar i hela världen, för One Direction ska ha konsert här i Sverige! Men... Mamma och pappa sa att jag inte fick köpa några biljetter så nur är väl alla slut sålda och hoppet om att få biljetter i födelsedags pressent är väl som bortblåst nu. Men jag älskar ju de mer än något annat jag menar en konsert är ju inte så mycket att va sur över jag får väl gå någon annan gång... Eller inte. Men jag kan glädja mig över att mina bästa kompisar Emma och Izza inte heller får gå. Men min högsta önskan just nu är ju att få träffa de någon gång i mitt liv i alla fall. Konserten är i alla fall en vecka efter min födelsedag så det är ju surt. Jag loggade in på Twitter "Sad that i can't go to the consert with @OneDirection the 3th July :(" tweetade jag och suckadde det var hopplöst. jag kollade på mitt antal med followers igår hade jag haft 162st idag hade jag 167st jag tänkte inte så långt utan öppnade och bläddrade igenom och hjärtat hoppade över fem slag. Niall Zayn Louis Liam och Harry alla fem hade börjat följa mig. Jag skyndade mig att tweeta "All the boys in 1D is following me!! :D"

Jag fick många glada retweets. Jag kunde inte sitta still vid bordet vid maten, tillslut fick mamma nog. 

- Du Jonna, du är så glad idag. Vad är det som har hänt? frågade hon och log.

- De följer mig på twitter. sa jag glatt och mamma förstod genast vilka jag menade. Hon tittade på pappa och han log han med. Jag kunde knappt sova, hela jag var helt yrvaken och ville bara springa runt och skratta!

~26 Juni~

- Ja må hon leva, ja må hon leva! skrålade mamma och pappa. Big day tänkte jag 15 år.

- Grattis på 15 års dagen. sa mamma och jag fick blåsa ut ljusen på tårtan. Jag tittade på paketen ett kuvert ett platt paket och några mjuka, jag tog upp det platta paketet och öppnade det.

- Tack, tack, tack, sa jag och kramade mamma och pappa och tittade storögt på skivan. Up all night var min nu!

Sen tog jag de mjuka paketen, en t-shirt och ett par jeans. Jag tackade för kläderna och tog upp kuvertet och tog ut innehållet. Jag fick svårt att andas, tre biljetter till konsrten den tredje juli.Sen började jag gråta, jag Emma och Izza skulle få gå på konserten tillsammmans. Jag kramade mamma och pappa länge.

- Det här är den bästa dagen i mitt liv. snyftade jag.





Okej inte så långt men jag orkade inte skriva mer men komentera gärna vad ni tyckte om det ;) 

Kraaaaaaaaaam Johanna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards