twodirections

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

It took a minute girl to steal my heart Del 2

Av Ebba & Johanna - 4 april 2012 12:22

Heej!!

Hade ändå så tråkigt nu....




Senaste:"- Det här är den bästa dagen i mitt liv, snyftade jag."

- Du Emma och Izza kommer ha det så trevligt, sa mamma och torkade bort några tårar från min kind. Det skulle inte förvåna mig om jag gick runt och log hela dagen. Jag hade fortfarande inte sagt något till Emma och Izza på hela dagen. Jag hade tänkt spara det tills på kvällen. Jag ringde på hos Izza och hon öppnade dörren och log.

- Här har vi det stora födelsedags barnet! sa hon när jag gick in i hallen. Emma kom också ut och de sjöng för mig. Jag log och kramade de.

- Tack! sa jag glatt.

- Kom. sa Izza och drog in  mig på hennes rum. Jag fick deras paket och tackade de. sen satt vi och pratade lite.

- Vad fick du av din mamma och pappa då? frågade Emma nyfiket. Jag log hemlighets fullt.

- Jag fick Up all night, sa jag och log. Sen fick jag lite kläder också. sa jag och log.

- Jag ser på dig att du fick något mer. sa Izza och knuffade mig i midjan.

- Okej, okej jag fick tre biljetter till konserten. sa jag. Först blev de helt tysta och sen började de hoppa runt och skrika.

- Vad är det för oväsen? frågade Izzas mamma.

- Mamma snälla snälla snääääälla får jag gå på konserten med Emma och Jonna? frågade Izza och tittade på sin mamma med valp ögon.

- Visst gumman det är klart att du får. sa Izzas mamma och blinkade med ena ögat.

Sen gick vi ut och la oss på gräsmattan och sjöng ljudligt ända tills Izzas mamma sa att vi faktiskt fick tänka lite på grannarna då började vi skratta så mycket att vi fick ont i magen, sen gick vi in och fixade våra sängar och la oss och pratade.

~morgon~

Jag vaknade med ett lyckorus i kroppen. Jag gick in på twitter " Boys don't worry I'll come to the consert ;)" skrev jag. "Oh lucky you" Var det många som skrev. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba & Johanna - 9 maj 2012 16:04

Tidigare: Jag kastade en hastig blick mot klockan halv sju jag borde inte vara trött egentligen.  _____________________________________________________________________________ Jag gäspade igen och blinkade trött. Louis tittade roat på mig. Jag ...

Av Ebba & Johanna - 4 maj 2012 18:53

Nu kommer det inte komma något på tre dagar för ska ut på havet och segla ^^ Hahah ...

Av Ebba & Johanna - 1 maj 2012 13:30

Tidigare: - I'm so so sorry Jonna I didn't mean to do that. sa han. Jag tog hans hand och kramade den lite tafatt och log svagt. Jag slöt ögonen och suckade djupt. ____________________________________________________________ Det kändes så bra a...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 17:13

Tidigare: Han vaggade mig lite fram och tillbaka innan han släppte mig och kollade in i mina ögon. Sen lutade han sin panna mot min och vi stod så ett tag innan han tog min hand och drog med mig till deras rum. Där satt vi och pratade lite om min f...

Av Ebba & Johanna - 29 april 2012 15:04

Tidigare: Jag drog på mina converse och gick till bussen. Idag skulle jag gå på stan lite och hitta en liten present, okej det var två veckor kvar men ändå. Jag gick in på H&M och tittade lite på herravdelningen okej jag var lagom tråkig. Jag gick ...

Ovido - Quiz & Flashcards